TESTIMONIS


Tot va començar el setembre de 2010, llavors tenia 9 mesos i els meus pares van decidir portar-me a la Llar d'Infants Picabruna.

Per mi tot era nou i era el primer cop que em separava dels meus pares.  El principi em vaig quedar molt content, però de mica en mica vaig adonar-me que quan anava a la Llar, els meus pares no  hi eren i per tant, em va costar una mica acceptar-ho.
El que no sabia, hi vaig anar descobrint, és que en aquesta petita Llar d'infants s'hi trobava una gran família:  Dues educadores fantàstiques!!! m'estimaven, abraçaven, consolaven, ajudaven...Elles m'han acompanyat en aquest gran viatge que estic duent a terme: Fer-me GRAN!!!

Amb vosaltres he aprés moltes i moltes coses!!

MOLTES GRÀCIES per acompanyar-me durant aquests dos anys!! espero que molts i molts nens i nenes puguin viure i disfrutar de la mateixa experiència ! 

No canvieu i continueu disfrutant de la vostra professió!!

Moltíssimes gràcies Fina i Pili!
Us estimem!!

Joan-Núria-Marc-Èlia.

Comentaris

  1. Sóc la mare de l'Aran, una nena que ara mateix té 4 mesos, i estic buscant una llar d'infants on s'hi senti com a casa i on la puguin cuidar i ensenyar amb molta estima . Amb testimonis com els vostres, no hi ha dubte que Picabruna pot ser la llar ideal per a ella.
    Tant de bo, ben aviat puguem formar part d'aquesta petita-gran familia!
    Moltes gràcies per explicar la vostra experiència. De ben segur que ens serà molt útil a algunes famílies com la nostra, que estem en procés de recerca d'una llar per al nostre nadó.

    ResponElimina
  2. Bon dia Marta!
    Estem contentes de que trobis la nostra Llar idal per al vostre nadó.

    Si vols pots venir un dia a visitar-nos.

    Una abraçada,

    Equip educatiu Picabruna.

    ResponElimina
  3. Hola Pili, ja us passarem a visitar el mes que vé!
    Una abraçada!
    Aran&Marta

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars